top of page

Trendy <3

Mamy już wiosnę a więc moda znów poszła do przodu :D Co tym razem przygotowali dla nas?

Mnie osobiście zainteresował trend którym są ASYMETRYCZNE SPÓDNICE. Rozmaite fasony, kształty i paleta kolorów. Myślę, że każda z nas znajdzie tu coś ciekawego dla siebie. Spójrzcie na te cudeńka.

I. Dość klasyczna w odcieniu szarości. Idaelna dla każdej kobiety która lubi skromną elegancję.

II. Połyskujące skrebro, kilka warst, siateczka... Zdecydowanie coś dla kobiety która uwielbia eksperymentować i wyglądać wystrzałowo!

III. Zdecydowanie moja faworytka. Skośne pasy i tej głądboki granat przeplatany z barzem wyglądają idealnie. Do tego te guziczki odsłaniające subtelnie nogę wyglądają świenie. W połączeniu z tą marynarką i białą koszulką ten zestaw jest dla mnie wręcz idealny <3 a więc poszukiwania czas zacząć, musze coś takiego mieć ;D

IV. A tu klasycznie, zeszłoroczno ale wciąż modnie. Tiule i spódnice w tym kroju nigdy mi się nie znudzą. Są bardzo kobiece, delikatne i wręcz fantazyjne. Moim zdaniem każda z nas powinna posiadać choć jedną taką w swojej szafie :D Ja mam. A wy?

V. To już nie koniecznie mój styl ale obszerne kraty znów wracają. Krój spódnicy ciekawy ale wzór moim zdaniem badziewny. No ale zależy kto co lubi, podobno o gustach się nie dyskutuje hehe

Teraz jestem niesamowicie ciekawa waszej opini o tych spódnicach. Która wam przypadła do gustu? A może żadna? Czekam na wasze komentarze.

Pozdrawiam, Anxo.

Witam :) 

Jestem Monika i pragnÄ™ pokazać wam wspaniaÅ‚y Å›wiat mody, wizażu, zdrowego odrzywiania itp. Każdy powinien dbać o swój wizerunek bo to w koÅ„cu on jest naszÄ… wizytówkÄ… ale oczywiÅ›cie nie wszystkim dlatego też bÄ™dÄ… sie pojawiaÅ‚y również wpisy o rozwoju umysÅ‚owym. 

Search By Tag:
Nie ma jeszcze tagów.
Stay In The Know:
bottom of page