top of page

Lato?

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Czas najwyższy doprowadzić swoją figurę do ideału by w bikini wyglądać jak BOGINI :D Ćwiczycie? Ja zaczęłam tydzień temu. Zdecydowanie polecam 6 weidera efekty widać już po 7 dniach. No ale oprócz wzmacniania i kształtowania mięśni ważne jest oczywiście spalanie tłuszczyku, a tu natomiast zdecydowanie polecam ćwiczenia z Mel B. To moje ulubione ćwiczenia, oczywiście na youtube znajdziecie serie na każdą partie ciała :)

Przy ćwiczeniu należy pamiętać o wielu aspektach. Takich jak np.:

-nie jemu conajmniej 2 h przed,

-na poczÄ…tku ZAWSZE rozgrzewka,

-po ćwiczeniach warto zastosować rozciąganie by roznić mięśnie,

-zaczynamy od krótkich serii, zwiększając stoponiowo je z każdym kolejnym dniem,

-nie ćwiczymy codziennie tej samej partii mięśni,

-dostosowanie odpowiedniej diety (dieta nie znaczy zagłodzenia się xD )

No i wiele innych zasad jest jeszcze natomiast te sÄ… takie podstawowe.

Po za spalaniem i tworzeniem mięśni warto tez zadbać o naszą formę i tu zdecydowanie polecam treningi kardio oraz najzwyklejsze w świecie bieganie.

A wy jakie polecacie treningi? Może macie jakieś sprawdzone sposoby na idealne ciało?

Ja chętnie podejmę nowe wyzwania a więc czekam na wasze propozycje :D

Pozdrawiam, Anxo.

Witam :) 

Jestem Monika i pragnÄ™ pokazać wam wspaniaÅ‚y Å›wiat mody, wizażu, zdrowego odrzywiania itp. Każdy powinien dbać o swój wizerunek bo to w koÅ„cu on jest naszÄ… wizytówkÄ… ale oczywiÅ›cie nie wszystkim dlatego też bÄ™dÄ… sie pojawiaÅ‚y również wpisy o rozwoju umysÅ‚owym. 

Search By Tag:
Nie ma jeszcze tagów.
Stay In The Know:
bottom of page