top of page

Być księżniczką...

Słoneczko dzis świeciło cały dzień. Wiosna idzie już wielkimi krokami :D A mnie natchnęło na post. Zobaczcie jakie cudeńka nabyłam pare dni temu:

Cena to zaledwie 11 zł a efekt niesamowity. Zerknijcie sami:

Wracając jednak do tematu postu... Temat książniczki to nieskończone możliwości łączenia ze sobą słodkiej dziewczynki z subtelnie seksowną kobietą. Moim zdaniem jest to wręcz idealny, złoty punkt który kobieta może osiągnąć w kwestii wyglądu. Delikatny róż na policzkach, subtelnie podkreślone usta, wyraziste oczy i długie rzęsy to coś za co wręcz kocham wizaż. Dzis dodatkowo postanowiłam zakręcić włosy prostownicą bo wygląda to mega uroczo. Natomiast zeberka to coś co dopiero testuje. Cieżko mi jeszcze określić czy jestem za czy przeciw. Sukienka którą niedawno zakupiłam niesamowicie mi sie podoba i chyba do mnie pasuje.

Czy taki o to look jest w waszym stylu? A może wolicie coś ostrzejszego?

Zapraszam do komentowania i innych postów.

Pozdrawiam, Anxo.

Witam :) 

Jestem Monika i pragnę pokazać wam wspaniały świat mody, wizażu, zdrowego odrzywiania itp. Każdy powinien dbać o swój wizerunek bo to w końcu on jest naszą wizytówką ale oczywiście nie wszystkim dlatego też będą sie pojawiały również wpisy o rozwoju umysłowym. 

Search By Tag:
Nie ma jeszcze tagów.
Stay In The Know:
bottom of page